25 lis 2012

Liebster Award

Hejcia ;) Wpadam sobie tutaj na chwilkę.
A więc zostałam nominowana do tej zabawy 2x i bardzo dziękuję cause you make my heart race.  oraz Kaaś♥ .
 Nominacja ta jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania od cause you make my heart race.

1. Czym jest dla ciebie pisanie?
Pisanie jest dla mnie odskocznią od codziennego życia, pasją.
2. Co skłoniło cię do założenia bloga z opowiadaniem?
Kiedyś trafiłam na bloga z opowiadaniem, który mi się spodobał, zaczęłam szukać innych historii,aż w końcu postanowiłam spróbować swoich sił. Poza tym w mojej głowie znajduje się wiele pomysłów. :)
3. Jesteś zakochana?
Nie
4. Twój ulubiony przedmiot w szkole?
Biologia i Polski
 5. Jaki jest twój ulubiony zespół muzyczny?
Linkink Park, Guns N' Roses, One Direction
6. Jesteś directioner?
Tak
 7. Czym się interesujesz?
Wszystkim po trochu, ale tak najbardziej to pisaniem, śpiewem i grą na gitarze :p
8. Jesteś humanistą czy ścisłowcem?
Humanistką
9. Masz rodzeństwo?
Mam
10. W której klasie jesteś?
3 gimnazjum
11. Gdzie byłaś za granicą? 
Jeszcze nigdzie :c



Pytania od Kaaś♥

1. Masz kogoś, kto inspiruje cię do pisania?
Tak konkretnie to nie
2. Gdybyś spotkała One Direction, którego z chłopaków przytuliłabyś najmocniej?
Najmocniej.... Niall'a i Liam'a :)
3.Jeżeli już byś ich spotkała, powiedziałabyś Niall'owi, że jest taka jedna Kasia, która kocha go całym swoim sercem i podziwia za to, że jest taki silny? :D (wiem, durne pytanie:<)
Hahaha. Pewnie :D
4. Gdybyś mogła wydać swoją własną książkę... Zrobiłabyś to? 
Bardzo możliwe
5. Twoją ulubioną książką jest...?
Raczej Anja Snellman"Dziewczyna ze świata maskotek"
6. Ulubiony przedmiot w szkole? (wyłączając WF i przerwy ... :D)
Biologia i Polski
7. Kochasz mnie? Tak, wiem, że nie :D
hahaha możliwe xD
8. Twoim marzeniem jest...? 
Zwiedzić cały świat
9.  Lubisz pisać tzw. OneShoty?
Jak najdzie mnie ochota to owszem
10. Śpisz z misiem? (sorry, skończyły mi się pomysły:D)
Nie
11. Najbardziej w ludziach nienawidzisz ...?
Kiedy są fałszywi i poniżają innych.



Blogi, które nominuję( wybaczcie, że tylko 4, ale nie czytam ich zbyt wiele) :


Moje pytania:
1.Dlaczego postanowiłaś założyć bloga?
2. Skąd czerpiesz pomysły na rozdziały?
3.Czy ktoś cię wspiera w pisaniu?
4.Czy ktoś pomaga tobie w wymyślaniu rozdziałów, bądź daje jakieś wskazównki?
5.Twoje największe marzenie?
6.Czym się interesujesz?
7.Ulubiony przedmiot w szkole?
8. Ulubione zespoły/ wykonawcy?
9.Ulubiona książka?
10. Lubisz podróżować?
11. Czego najbardziej nienawidzisz w ludziach?


Jeszcze raz dziękuję za nominację i jest mi naprawdę bardzo miło :)
Co do rozdziału, nie wiem kiedy się pojawi. Sally pozdrawia ;)

3 komentarze:

  1. Zostałaś nominowana do Liebstery Adwards.
    Musisz odpowiedzieć na pytania znajdujące się na moim blogu i nominować 11 blogów (oprócz mnie).

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy27/5/13 23:08

    Kocham cię, ja również uwielbiam Gunsów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy30/4/14 13:17

    Ja też lubię a raczej Kocham Linkin Park i One Direction <3 ja kocham nsj nsj naj mocniej Niall i Zayn <3 a Horanek pasuje do mnie

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Layout by Yassmine