1 gru 2012

Libster Award 2

No więc znów wpadam na chwilę, ponieważ ponownie zostałam nominowana do Libster Award :) Tym razem dziękuję Simple_girl

Pytania:

1.Dlaczego postanowiłaś założyć bloga?
Kiedyś czytałam blogi innych blogerek i sama postanowiłam spróbować swych sił

2.Twoje marzenie?
Zwiedzić cały świat

3.Ulubiona książka?
Anja Snellman"Dziewczyna ze świata maskotek"

4.Czym się interesujesz?
Wszystkim po trochu, ale tak najbardziej to pisaniem, śpiewem i grą na gitarze

5.Ulubiony wykonawca?
 Guns N' Roses .... ale to nie na tym koniec :p

6.W jakim kraju chciałabyś chciałabyś żyć?
Polska, Anglia

7. Piosenka na dziś?
Guns N' Roses - Don't Cry

8.Twój ideał?
Ideał? Co prawda ideałów nie ma, ale ważne żeby miał poczucie chumoru, nie traktował życia za poważnie oraz aby umiał się odpowiednio zachować :)

9.Skąd pomysły na rozdziały?
 Z głowy :p
Różnie bywa. Kiedy leżę w łóżku coś wymyśle, czasem idąc nasunie mi się jakiś pomysł. Zależy :)

10.Znienawidzony przedmiot w szkole?
nie mam takiego.... raczej xd

11.Z jakim zawodem wiążesz swoją przyszłość?
raczej psychologia :)

Blogów i pytań nie dodaję, ponieważ były wcześniej :)
Dzięki jeszcze raz :*







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Layout by Yassmine